Een paar huisregels

Om u inzicht te geven in de werkwijze van Tandheelkundige Praktijk Ingrid van Oploo vragen we u kennis te nemen van onze huisregels.

Algemeen

Huisregels zorgen voor duidelijkheid, zodat u en wij zowel vooraf als achteraf niet voor verrassingen komen te staan. Ook patiënten die reeds bij ons onder behandeling zijn, kunnen hier nuttige informatie vinden. Zo helpt iedereen mee om het voor elkaar zo aangenaam mogelijk te houden en weten we met elkaar waar we aan toe zijn!

Afspraken

Na een bezoek aan een van onze behandelaars wordt gelijk een nieuwe afspraak gemaakt. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan kunt u dit telefonisch doen via telefoonnummer 076 – 561 1049 of per e-mail via info@tpvanoploo.nl.

Spoedgevallen buiten de openingstijden, regio Breda

Buiten de openingstijden kunt u met spoedgevallen terecht bij Dental 365. Zij zijn bereikbaar via 085-0189465

Wij streven ernaar, dat u bij pijn zo spoedig mogelijk wordt geholpen. Bel ons bij pijnklachten zo mogelijk tussen 8.00 en 10.00 uur. Dan kunnen we u eventueel nog dezelfde dag helpen. Hier vindt u meer informatie over pijn of spoed.

Op tijd

We verwachten natuurlijk, dat u uw afspraken nakomt. Bent u om de een of andere reden verhinderd? Dan verzoeken we u om dit minstens 24 uur van tevoren en tijdens onze werktijden door te geven. Anders moeten we de kosten van de gereserveerde tijd in rekening brengen.

Nota’s

Omdat we in onze praktijk liever met u dan met financiële administratie bezig zijn, hebben we de afhandeling van nota’s aan Infomedics BV overgedragen. Infomedics is gespecialiseerd in het factureren en innen van declaraties en werkt inmiddels voor meer dan 4000 (para)medici. Zo hebben we meer tijd voor u.

Gaat u verhuizen?

U ontvangt uw nota van Infomedics. Gaat u verhuizen, dan verzoeken we u nadrukkelijk om uw nieuwe adres tijdig aan Tandheelkundige Praktijk Ingrid van Oploo, uw zorgverzekeraar èn aan Infomedics door te geven. Zo voorkomt u onnodige rente- en incassokosten.

Betalingstermijn

Het is belangrijk, dat u zich houdt aan de betalingstermijn van 30 dagen. Infomedics is wettelijk gerechtigd de nodige maatregelen te nemen. Bij te lang uitblijven van de betaling of van uw reactie start Infomedics een incassoprocedure op. De betalingstermijn van 30 dagen is bindend, ook wanneer de zorgverzekeraar de nota nog niet aan u heeft vergoed.

Aanmelden voor uw behandeling

Heeft u een afspraak? Dan kunt u bij binnenkomst en na aanmelding plaatsnemen in een van de zitjes. U wordt dan opgehaald door uw behandelaar. Wij verzoeken u vriendelijk om 5 minuten voor aanvang van de afspraak aanwezig te zijn.

Begrotingen

Alleen indien u als patiënt akkoord bent gegaan met de verstrekte begroting, wordt u in onze praktijk behandeld. Leest u de begroting altijd zorgvuldig door!

Roken

Uiteraard is roken in de praktijk niet toegestaan.

Aansprakelijkheid

Tandheelkundige Praktijk Ingrid van Oploo is niet aansprakelijk voor schade, diefstal en/of verlies van uw eigendommen. Wij adviseren u dan ook om uw eigendommen niet onbewaakt achter te laten.

Klachten

Bij Tandheelkundige Praktijk Ingrid van Oploo doen we onze uiterste best om u naar tevredenheid te behandelen. Heeft u toch een klacht? Laat het ons weten. Dan proberen we uiteraard de klacht samen met u op te lossen. Meer informatie vindt u onder klachtenregeling.

Tot slot

We zijn erg blij met suggesties, ideeën, op- en/of aanmerkingen naar aanleiding van een behandeling of andere zaken. Die kunt u dan ook altijd bij ons kwijt. Graag zelfs!

wandelgang bij behandelkamers
foto: @lopkefotografie